söndag 23 januari 2011

Toppen

Igår tog vi en vilodag. När jag gick upp kändes kroppen helt död efter två dagars riktigt bra, men jobbig åkning.
Så igår gjordes det inte mycket vettigt. Spelade Zelda Ocarina of Time i säkert 4 timmar. Jag klarade ju ut Zelda Majora's Mask i Val Thorens så nu tar jag mig an det som påstås vara ett av dom bästa spelen genom tiderna.

Idag var vi uppe på toppen för första gången. Alltså den riktiga toppen. Efter den översta liften går man upp för ett spår i ca 15 minuter. Det var kul men man såg inte så mycket pga dimma eller moln eller vad det nu är. Efter första åket gick jag in för jag känner mig inte riktigt ok. Kroppen är trött och förkyld. Bättre att vila för det ryktas om ett fett dump inatt.

Våran grannvulkan

Richard och Jens, svårt att se var marken slutar och himlen börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar