onsdag 14 mars 2012

Tråkjobbarväder och prylar

Idag var en riktigt bra dag det var halvklart väder och mycket nysnö för det har varit snöstorm i typ tre dagar nu. Men då var det ju bara det att jag jobbade hela dagen. Trist att missa en sån dag eftersom mina tre lediga dagar (söndag - tisdag) bestod av 3 timmars åkning innan snöstormen kom. Men det är inget att hänga läpp över utan det för jag räkna med eftersom jag valt att jobba.
Jag är i alla fall väldigt nöjd att jag åkte till Japan för jag har ju faktiskt fått ca 25 puderdagar redan :)

Nu har dom fått igång två liftar på baksidan, Vinkelliften och Solliften. Jag hann med några åk i söndags och det var riktigt fint.

Jag har köpt på mig lite prylar också. Dels ett par skidor och pjäxor som jag köpte för kanske tre veckor sedan när sporten hade utförsäljning av förra årets prylar. Skidorna är gamla hyrskidor men i bra skick och pjäxorna är nya. Sen beställde jag idag ett på täckbyxor, Marmot Alpinist pant, ett par skalbyxor i Gore-tex Pro Shell. Nedsatta till 2500 på Addnature tyckte jag var helt ok pris för ett par så bra byxor.
Nu hoppas jag det snöar resten av veckan och blir bra väder på söndag så man för nån åkning.


Salomon skidor och pjäxor.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar