onsdag 24 februari 2010

Magsjuka

Japp som grädden på moset fick jag magsjuka.
Det var Richard som fick det först, sen Charlotte och i fredags kväll blev jag smittad. Det var inte kul. Upp på toa var tionde minut. Magen var orolig flera dagar efter men nu har jag blivigt bra.
Firade det med en kebab (har ätit extremt lite dom senaste dagarna). Nu hoppas jag på att få vara frisk ett tag.

Det är väldigt mycket folk i VT nu. Backarna kryllar av dumma turister eller knöggel (saker som kan vara i vägen när man åker) som vi säger. Backarna blir uppåkta väldigt fort.
Det har kommit lite nysnö så jag var ute och åkte lite idag tyvärr är det väldigt varmt nere i dalarna är det flera plussgrader. Så på toppen hade jag hyffsat fin lössnö-åkning men lite längre ner blev det klibbsnö så man nästan stannade.
Ska börja nöta lite park nu har jag tänkt. Det har inte blivit så mycket av det. Jag var där i torsdags och det var ganska ringrostigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar