söndag 17 januari 2010

Mera sol

I förrgår (fredags) byggde vi ett hopp ute i offpisten. Vi hittade ett riktigt bra ställe med en jätte skön, brant landning full med pudersnö. Efter ca 45 minuters byggande hade vi en helt ok kicker. Vädret var soligt och humöret på topp. Tyvärr hade vi inte med oss fika. Det hade varti pricken över i att sitta i solen och dra fram en baguette. Jag lyckades kracha riktigt ordentligt på mitt tredje försök på en bakåtvolt med indy grab. Första gick nästan landade med lite framåtvikt och satte inte landningen. Andra överroterade jag. Tredje landade jag på nacken. Aj Aj. Det gjorde lite on och jag rev upp min stukade fotled lite. Men det som inte dödar en härdar en. Efter det åkte vi ner till Le Monde där Rollin Snow hade bbq och vi fick rester mot att vi ställde upp borden.
Efter det blev det after ski på Tango som är ett helsvenskt hotell.

Idag vaknade jag svinaförkyld och hade lätt feber och vädret var grått så det blev ingen åkning. Det har snöat en del och imorrgon ska det vara sol så jag laddar inför det istället.




2 kommentarer:

  1. skoj! åk inte ihjäl dig bara! be någon polare fota när du sätter ett grymt trick å lägg upp på bloggen!

    SvaraRadera
  2. oj.. såg inte att det var du i första bilden. haha

    SvaraRadera