onsdag 13 januari 2010

Sol i sinne

Vi har haft 3 jätte fina dagar. Söndag, måndag och tisdag var dagar av solsken.
Speciellt söndagen var riktigt rolig. Jag Oscar och Charlotte åkte pist och hade jätte roligt.
Tyvärr så har jag jobbat fredag, lördag, söndag och måndag. Det är riktigt slitigt att gå upp 9 varje morgon och åka heladagen sen gå in och jobba från 15.30 till 02.30. Så gissa om det var skönt att vara ledig i tisdags och kunna vara ute hela dagen och inte behöva åka hem och jobba när dom andra säger: -Vi åker och sätter oss någonstans och tar en varm choklad och solar lite.
Tisdagens åkning avslutades med en liten after ski på Markus och Lisas balkong.

Idag har det snöat och varit mulet = ingen sikt. Men jag, Charlotte, Oscar och Markus for ut och åkte än då. Charlotte åkte snowboard och jag och Oscar åkte switch (åt fel håll) i två timmar.
Efter det gick jag och Timmy till le Monde och åt personal-bbq. Grillade kyckling vingar och hamburgare mycket smarrigt och gratis. Efter det kollade vi på Sagan Om Ringen. Alla halvsov.

Lite bilder från soldagarna.

1 kommentar:

  1. haha.. och du som gillar sagan om ringen så mkt! ;)
    fan vad trevligt du verkar ha! you bastard! fortsätt med det!

    SvaraRadera