onsdag 27 januari 2010

Ny bräda

Idag kom min nya bräda. Tyvärr har jag inte hunnit åka på den för den kom efter liftarna stängt. Men imorgon ska den provas. Hoppas jag får mina bindningar imorgon också.

Har äntligen blivit någorlunda frisk. Helt frisk lär man väl aldrig bli här.
Idag har jag kämpat med att byta skosnöre på en min snowboard sko. Det är ett sorts special snöre som ska träs på ett vist sätt det tog 100 år.

Annars så är allt frid och fröjd. Solen har skinit i några dar. Tyvärr har det inte blivigt så mycket åkning. Igår var den första dagen på länge som jag åkte. Detta pga att jag ville vila mig så jag blev helt frisk istället för att vila en dag och sen åka på bli sjuk igen.
Nu hoppas vi på puder. Det ser ut som det ska snöa flera dagar i streck nu vilket blir sweet med min nya off pist-bräda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar