tisdag 19 januari 2010

Sjuk

Har varit sjuk i tre dagar nu. Förkyld och feber. Vädret idag och igår är strålande sol. Jag har suttit inne. Det är riktigt segt att sitta inne och vara hemma när dom andra kommer hem och säger att det har varit världens bästa dag. Dom senaste dagarna har jag sett film, spelat dataspel, sovit, virkat och käkat godis. Charlotte sitter också inne. Inte på grund av sjukdom utan på grund av stukad fot. Som hon lyckedes få inne på Snesko (end dansk bar). Det känns lite bättre än igår i alla fall och ikväll ska jag jobba. Får se hur död man är när jag kommer hem kl 2 inatt.
Igår gjorde jag, Marcus, Oscar, Charlotte och Michaela pankakor. Det tog typ en och en halv
timme att steka. Men dom blev goda. På pankakorna åt vi jordgubbssylt (som mest liknar gelé), Nutella och socker.


Efter mycket letande har jag äntligen beställt en ny snowboard.div>En Burton Malolo 166cm. En puderbräda med rocker. Nosen står således uppåt redan från början så man slipper luta sig bakåt för att få flyt i puder. Hoppad den kommer snart
och att vi får ett dump på en halv meter snö minst. Ska köpa nya bindningar också.
Valet står mellan ett par lila eller ett par orange Burton Cartel. Båda är skitsnygga.
Imorrgon ska det vara dåligt väder så då bilr det en vilodag till. Torsdag ska nog vara fin
så jag sattsar på att vara frisk då och åka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar